14 juli 2010

Vilken pärs!

Suttit helt eller delvis i solen några timmar idag. Så nu har jag tagit mig en låååång dusch. Scrubbade bort alla döda hudceller och passade på att fila fötterna med. Duschade lite halvkallt emellanåt.

Men! Nu sitter jag här, 2 minuter efter duschen..i enbart pyjamasbyxor...och VRÅLSVETTAS! Och det hör INTE till ovanligheterna. Jag vet att det beror på Cymbaltan (antidepp) och späs såklart på extra av värmen.
Men det är inte kul att va helt extremt nyduschad, och eftersvettas enormt bara för den lilla ansträngningen det tar att duscha!

Jaja... jag har iallafall fått lite färg idag. Städat köket har jag med gjort. Och rensat småskit o städat ur onödigt från medicinskåpet.
En grillad macka i våffelgärnet blev det ikväll. Hade bara ost o lök hemma, men jag slängde på citronpeppar, salt o vitlökspulver så blev det gott iallafall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!