13 juli 2010

Suck

Jag blir så trött på mig själv ibland.
När jag har såhär vansinnigt mkt vilja o omtanke och vetskap att det bara bubblar i mig att skriva om det... men så blir det bara FEL.

Skulle skriva en (var det tänkt) stöttande kommentar inne hos en tjej. Men jag får inte fram rätt ord. Rätt meningar. Rätt KÄNSLA.
Så när jag kollar vad jag skrivit...så har jag bara blivit en trist tjatig moraltant.

Bara för att jag har så mkt jag vill säga... och bara för att tankarnas formuleringar rusar 100 ggr snabbare än min förmåga att pränta ner det på datorn.

Jag tänker en sak... börjar skriva... men innan meningen e färdig har jag tänkt 100 andra saker och totalt glömt bort vad det var jag ville få fram så himla mkt i JUST DEN meningen...

Suck

1 kommentar:

  1. Tänk inte så mycket skriv bara... låt de bli som de blir... skriv skriv skriv... ha de gott

    Trist att pärlorna är slut. Jag vet precis va du menar för ja e lika... de är så bra att liksom bara ha något att grejja med... men jag scrappar och de är oxå dyrt... men men...

    Pengarna går ju åt och det ska räcka till så mycket.

    Jag har inte mens längre. Jag har ingen livmoder kvar.Men jag har sötsuget kvar en vecka i månaden ungefär som vid mens. Då brukar jag äta... jag tar lite så de ger sig. Liksom jag blir ju galen annars. Men jag frossar väl inte som en galen de gör jag nog inte men de kan bli choklad och glass och lite annat å så lite mera choklad och så smågodis och några kakor på de... ler. Inte undra jag inte går ner.

    //Tess

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!