2 juli 2010

Morrn morrn

Hade en riktig slappedag igår efter jag varit på samtal hos kontaktpersonen på psyk.
Sov lite, kollade film med älsklingen, käkade gott och små-firade vår 3års fölovningsdag.
Var nåt extremt trött hela dagen trots powenap på en knapp timme.

Tack för era kommentarer ang blogg-statistiken. Håller med om att det kanske kan va en bidragande faktor att det är sommar...

Idag blir det Dr Pain. Taxin kommer 10:45. Passar riktigt bra att jag har tid där... har riktigt jobbiga "nerv-hugg" i armarna och fotvristerna tar kål på mig. Ska ta upp det faktiskt med honom... för sjukgymnastiken frestar på lite väl mkt på vristerna.

Annars då? Ja annars e det snurrigt o rastlöst och jag har noll koll på precis allt...

Återkommer senare om jag inte e allt för förlamad i armarna...

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra hos doktor Pain! Inser att jag är här på din blogg och läser lite för sällan för jag tycker egentligen jättemycket om den och så är det väldigt intressant med din neuropati och hela dig förresten :-) Eller hur man nu ska skriva.
    Kram från Mib.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!