22 juli 2010

Morgoncigg på terassen

Ja, vi röker inne... i köket under fläkten.
Men ibland på morronen får jag för mig att ta ciggen på terassen istället. Dock bara om det ännu är skugga här. Vilket det är nu. Efter det blir det lite för varmt för att det ska va lika njutbart.
Ont även idag, men hoppas det blir lite bättre såsmåningom.

Igår när jag loggade in på facebook, fick jag en eventuell beställning på en sån klocka jag gjort till brorsdottern (bild i tidigare inlägg med namnet Freja). Kul!
Ska räkna lite på vad den ska kosta, hur mkt tid den kommer ta osv. Jag saknar pärlandet, men vi har verkligen inte råd med nåt alls just nu. Därför ligger det på is ett tag.

Jaja, får se vad dagen i övrigt bjuder på då´rå. Trött e jag men kommer väl på att syssla med nåt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!