21 juli 2010

Blogginlägg i sommarkvällens vindar

Så, jag har nu tagit mig upp ur sängen... där jag typ spenderat denna dagen.
Ont är inte ens förnamnet...

Älsklingen kom hem från jobbet vid 16-tiden, och efter att ha konstaterat mitt tillstånd idag, la vi oss tillsammans i sängen o kollade på film.
Han har installerat ett surround-system i sovrummet tidigare... för bla dessa dagar.

Filmen blev Pianisten. Så vansinnigt bra. Har ni inte sett den så gör det...

Som titeln till detta inlägget antyder, så sitter jag på terassen nu med datorn.
Barn som leker ännu nere på gården... kvällsvindar och sval luft. Lite halvmörkt börjar det med bli.
Katten sitter i fönstret o tittar ut på mig.

Hoppas att natten erbjuder bättring i smärtväg. Hoppas att morgondagen bjuder på nåt annat än sängen..

Kram på er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!