17 juli 2010

Idag

Vaknade så sent som 11(!!!) idag! Visst, jag va uppe nån timme vid 5-6 men jag somnade om o sussade gott vidare :)

Idag blirdet besök hos lillasyster i hennes nya lägenhet, och sen drar vi till min minsta bror på partaj. Ett hej-då-partaj, då han flyttar till Malta om ett par veckor.
Syster o bror bor i områden jag inte tycker om att vara i, pga personliga minnen... men jag känner mig stark på just det planet nu, så jag ska fan se till att ha det trevligt:)

Sticker vid halv 4-tiden.

Annars e det inte mkt på schemat idag. Skönt. Pallar inte med att stressa när jag ska ut på partaj samma kväll. Kommer sitta o fixa till mig i lugn o ro innan. Och med lugn o ro menar jag att det kommerta några timmar.
Nej, det tar det vanligen inte för mig... men om jag ska kunna sminka o fixa mig UTAN att allt rinner av pga svett... ja, då blir det långa o många pauser. Därav att det tar den tid det gör.

Kram på er!

2 kommentarer:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!