10 juni 2010

Nähäpp..

Dagen har flutit förbi. Jag pärlar present för tillfället... Måste nämligen shoppa mer pärlor imorrn. Japp, de 7000 svarta jag köpte e slut... och en del andra färger med.
Men jag har iallafall lagt 16 st plattor på Missen-tavlan! Det e 14 400 pärlor! Det ni! ("bara" 8 plattor kvar sen e den KLAR)

Presenten jag håller på med e till brorsdottern. Hon fyller år i augusti och jag e ju hennes fadder. Slänger väl upp en bild när den e klar..

För övrigt är jag as-trött just nu. Ont lite här o var och hoppas på bättre sömn inatt. Ja, jag fortsätter att hoppas... fastän det skiter sig var natt...

Hoppas ni får sussa gott!

1 kommentar:

  1. Ja den tavla vill vi se. Hoppas du får sova längre än till 4.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!