29 juni 2010

Feber

Ja, det va nåt fel, det kände jag ju. Trodde dock bara att det var värmen, kombinerad med mina antidepp... men nej, det va ju inte bara det såklart. Började gå upp ett ljus för mig när jag inte klarade att hålla mig vaken vid 12-tiden idag. Gick o la mig, efter att ha tagit en Tradil (liknande ipren), svettades o somnade. Sov väl nån timme. Tog febern när jag vaknade igen och visst fanns den där... trots Tradilen...

Vi har snuskigt varmt inomhus. Det går bara inte. Så ja, jag sitter på terassen faktiskt nu. MEN, jag sitter såklart inte i solen! Parasollet är uppe och jag är noga med att hålla mig därunder. Det fläktar iallafall härute... annars e det inet så stor skillnad från inomhus.

Trots febern så är jag rastlös såklart. Men seg o trött ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!