5 maj 2010

Trötter...

Sov rätt länge idag. Eller... jag gick upp tidigt men jag somnade om o sov till 12 typ.
Drog iväg till smärtkliniken för sjuksköterska-besök. Var dock tvungen att utnyttja sjukresa, eftersom fibron triggats igång nåt vansinnigt.
Men dit kom jag iallafall. Hem oxå.

Och nu e klockan redan efter 8. Var tog dagen vägen? Typ...

Rätt slutkörd i skallen. Kommer inte på nåt supervettigt att skriva.
Kollar in som vanligt hos er dock. Jag är trots allt er trogne läsare ;)

De bloggar som finns länkade i sidokolumnen följer jag. Även vissa andra, och en del av dessa andra vet att jag läser hos er.
Men ni som sällan eller aldrig lämnat kommentar men har en blogg... Jag skulle bli jätteglad om ni hörde av er om bloggadressen... skulle va kul o läsa.

Ps
"B-sidor": Nyfiken på din blogg, men kommer inte in på den. Hör gärna av dig!
Eller om nån annan har kontakt med B-sidor, så hälsa gärna detta...

3 kommentarer:

  1. Ja trött är man ibland å dagar kommer å dagar går... allt för fort kan ja tycka....

    Skoj att du faktiskt läser och följer just min blogg... jag har varit usel på att läsa nu jag har inte hunnit idag ahr jag verkligen tagit mig lite tid...

    //Tess

    SvaraRadera
  2. Här är adressen till B-sidor's blogg http://bsidorbsides.blogspot.com/ Jag kan inte heller komma in på den om man trycker på den via kommentarerna hon lämnar, tror att det är nån bokstav som är fel. ;)

    SvaraRadera
  3. Ja jag ahr lust att testa jag med vet du bara för att se... men visste liksom inte hur stor dos som va början för en vuxen... skulle va häfftigt att prova.... jag känner ju den där oron hela tiden jag med. //tess

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!