12 maj 2010

Puh!

Ojoj... ja nu kan jag iallafall andas ut...
Datorn la av totalt innan... men nu e allt fixat, alla dokument lyckades jag överföra till annat ställe, och datorn fick ominstalleras med fabriksinställningar.
Ska nämligen sälja den typ IMORRN! ...så det va ju lagom tur att det gick att fixa.
Installerade ett slags sorteringsprogram häromdagen och det var troligen just det programmet som pajade allt.
Nu e det borta och allt funkar som det ska.

Hur som helst... Jag o älsklingen firar 4 år imorrn. Det blir att åka till Nacka och/eller Sickla för shopping. Kanske lite gott käk och nåt glas vin...

Ska vara social nu med vännerna...
Ha det!

2 kommentarer:

  1. Tack Mezza. Ja, det känns så jävla bra att kunna vara stolt över sig själv för en gång. Kramar i massor till dej <3

    SvaraRadera
  2. Gud va mycket du varit med om!!! Och mycket som är likt mitt liv.
    tack för din kommentar på min privata blogg också :) DU är en ängel. Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!