26 maj 2010

Presenten


Ja, som jag skrev i tidigare inlägg, så e presenten till min lilla brorson klar.
3600 pärlor placerade med pincett och detta blev resultatet! (Blixten gjorde dock att bilden blev ljusare än originalet)
Jag är verkligen helt totalt fast i denna nyfunna hobby. För det finns lixom inte nåt direkt krav på mig själv om att jag kunde gjort det bättre... man bara följer anvisningarna man skrivit ut, thats it!
Idag ska jag förhoppningsvis köpa mer pärlor. En stor bild på missen e på G nämligen.
Betydligt större än denna jag gjort nu. Tavlan ovan är 60 x 60 pärlor... den jag ska starta med är 180 x 120...
Dags att kollar rundor till er nu!
Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Pärlfoto eller vad det nu kallas har jag tänkt på länge men aldrig kommit till skott. Den är jättefin. :D

    SvaraRadera
  2. min blev jätteuppskattad! dom är verkligen så otroligt fina..! nu fick jag lust att göra en tavla :) har du köpt massa nya plattor nu, eller hur gör du för att göra en så stor?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!