15 maj 2010

Morrn på er alla!

Ja, det e lördag morgon och solen strååååååålar!
Vaknade kanske vid typ 9-tiden o gick upp.
Dock har jag vaknat femtielva gånger innan det, och haft svårt att somna om. Sömnen blir bara värre o värre... turjag ska snacka med psykläkaren om detta på tisdag... Fattar inte vad jag gör uppe vid 4-5 helt klarvaken...trots att jag bara sovit 3-4 timmar.

Jag läste iallafall ikapp alla bloggar igår... Räknade dom.. och inser att jag följer 68 stycken just nu...hmm.. Så bara så ni vet.. alla finns inte med i min sidokolumn, men detta enbart för att jag inte orkat uppdatera dom... Sen lägger jag inte heller upp bloggar som är lösenordsskyddade, och även dom är en del ju.

Min tatuering kliar som satan. Den är nästan helt läkt, men på några ställen tar det lite längre tid. Ställen som är typ mitt på att större ärr... eftersom huden är tunn och annorlunda där-
Hoppas det slutar klia snart... gaaahhh! Jag kan verkligen bli tokig på det!

Pysslade md mina naglar igår samtidigt som jag läste bloggar. De är nu rosa, med lila tippar. Idag kommer jag väl stämpla på lite söta krumelurer och kanske sätta nån liten blingbling sten på.
Kommer säkert bilder på det.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!