14 maj 2010

Läser o läser...

Ja, har man inte haft riktig tillgång till datorn på några dagar, så finns det massor att läsa ifatt!
Läser ju en heldelmbloggar och läser även en heldelNYA bloggar som poppat upp via min Veckans Blogg-tävling.
Tycker det är SKITKUL verkligen!
Det finns så många fantastiska människor där ute i cyberrymden!

Dessutom har jag vansinnes-ont idag, och det passar ju bra att baraläsa läsa läsa då :D
Men nu vet ni iallafall varför jag inte är jätteflitig på att uppdatera mig... hehe

SeeYa!

1 kommentar:

  1. Va spännande att några ändå delar med sig och att jag faktiskt hade några läsare på bloggen som bytt sitt namn.

    Som yngre ville inte jag heller heta Therese men idag är jag helt okej med detta namn.... jag skulle nog få svårt att få andra att börja kalla mig något annat och på en liten ort ja där skulle man väl bli idiotförklarad... men det är ju ändå bra att man får byta....

    Tack för att du delade med dig.

    //tess

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!