27 maj 2010

Morgonstund...

Åter igen vaken en ohygglig morgon-timma.
Varenda morgon är jag uppe vid 4, och har svårt att somna om.
Huvudvärken kommer så fort jag går upp, men jag kan ändå inte gå o lägga mig direkt igen, för jag är pigg.
Tar som vanligt en cigg och kollar lite rundor här på nätet. Om en stund kommer jag bli lite trött igen. Somna om o sen vakna femtioelva ggr till innan det är acceptabelt att gå upp på riktigt.

Blir att åka o köpa ännu mer pärlor idag. Shoppade ju igår, men det var dåligt med utbudet och jag fick bara med mig 2 färger som jag behöver. Svart och vitt. Dessutom märkte jag när jag kom hem igår att svarta pärlorna inte var samma svarta som de jag behöver. Minimalt grå-aktiga. I den typen av tavla jag nu gör, duger inte det om jag vill ha ett bra resultat.

Gårdagens sista inlägg känns ännu relevant, men inte fullt lika starkt.
Det kommer och går det där...

Nyponsoppa, naproxen och magpiller är nu intagna. Hatar det där j-a suget i magen. Magkatarrs-suget... Får mig att bli akut illamående 15 ggr om dagen.

Ska kika lite vidare här på nätet nu och hoppas tröttheten kommer igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!