16 maj 2010

Jaha, då var det väl ännu en ny dag då?

Nattens sömn har varit under all kritik.
Mardrömmar, orolighet, rastlöshet, smärta och Gud vet vad...
Femtielva uppvaknanden... men jag har iallafall lyckats somna om, även om dettagit tid.

Ont. Fingrar, fotleder, rygg, höfter, knän, armbågar, underben, nacke, huvud, axlar...
Skitkul va?
*Fnys*

Katten sällskapsgnäller och jag e absolut inte på humöret att jag orkar med det.
Hon har mat, kattmjölk, ren låda, osv... men det enda hon gör ärnatt gnälla. Nej, hon får inte ligga i mitt knä just nu. Hon får vänta. Hon ska inte bestämma, det är jag som ska tillåta henne hoppa upp isåfall. Och just nu gör det bara för ont.

Oh, vad jag känner att jag har underbart morronhumör just nu....

Jaja, det bättrar sig väl... hoppas jag..

Ha det!

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha!
    Lite komiskt faktiskt, men mitt första inlägg idag, handlar om nästan exakt samma som ditt!

    Kul att du körde igång Veckans Blogg, annars hade jag aldrig hittat hit, ju! Svårt att hitta bra bloggar tycker jag, de flesta är så... ja, skitsamma, vad de är!

    Vi verkar ha en hel del gemensamt, iaf, så nu är du tillagd i min blogglista!

    SvaraRadera
  2. Låter ungefär som jag det där.... Morgonhumöret alltså.

    SvaraRadera
  3. Åh din stackare! Jag hoppas innerligt att smärtan lättar snart!

    Stor kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!