16 maj 2010

Besök

Mamma o pappa hade varit i närheten på nåt, så de ringde o undrade om de fick komma in på en fika på vägen hem.
Jovisst. Självklart.

Inspektion av tatueringen, vilket gick riktigt bra... hehe
Och sen fick ju då mamma syn på min rosa lilla plutt-dator... och ooooj (!) vad hon vill ha en sån hehe.
Och älsklingen visade pappa surroundsystemet, och även han blev lite som ett barn när de babblade om det.

Man får väl se om det blir nya prylar inhandladen i mamma o pappas hem snart :P
Mamma har inte jobbat på flera år, men nu har hon fått en tjänst med bra lön. Innan har de bara haft pappas lön.
Eller... bara o bara... han har riktigt jävla sjyst lön kan jag ju erkänna...

Jag har ont än... såklart. Men det softar ner sig lite när kroppen "kommit igång". Men det blir värre sen igen när den kommit igång för mkt, och då istället strejkar... som vanligt framåt kvällarna.

Sitter o klurar o klurar...
Jag ska ju erkänna att det inte e det lättaste att kora en Veckans Blogg.
Alla e verkligen så himla bra på sitt sätt!
Men ikväll publicerar jag iallafall vinnaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!