18 maj 2010

Hemma igen

Puh... totalt SLUT!
Drog ju in till stan... och träffade finaste V. Babbel på ett fik, och sen till Gallerian. Möta upp hennes nya kille, och bli presenterad.Vidare smaskande på en glass satte vi oss alla tre i Kungsan och doftade oss somriga på vackra tulpaner.

Men jag blir totalt färdig efternågra få timmar i stan. Kl 16 var jag på väg hem igen, efter baa 3 timmar.
Va ju självklart att man väljer att dra hem mitt i rusningstrafiken... Särskillt jag då... som blir upp-stissad över att gå på lokala ICA här hemma...
Trångt på tunnelbanan... trångt på bussen... rusningstrafik... och titt-köer, då det tydligen va en olycka som verkade stoppa halva Stockholm.

Och värmen.
Den där som kommit pang bom, och som inte gett kroppen en chans att ens anpassa sig lite grann.
Särskillt inte de kroppar som proppats fulla med antidepp-mediciner som gör att man vrålsvettas redan vid 10 plusgrader.
Ja... det bokstavligen rann om mig och jag HATAR det! Hur många servetter kan jag ha smulat sönder tro? När jag torkat bort floderna i ansiktet...

Jaja, det var iallafall KUL och SKÖNT att ta den där fikan med V.
Alltför länge sen vi sågs...

1 kommentar:

  1. Jahapp. En till som grissvettas på antidepp. Ja det är förjävligt, ändå känns det bra att man inte är ensam;-)...

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!