17 maj 2010

Gomorron... för femhundrade gången...

Ja, natten var inte olik andra nätter... och inte heller morronen. Så jag säger Gomorrn för femhundrade gången typ idag.
Har visserligen varit vaken några timmar sen senaste uppvaknande, men nu först skriver jag lite.

Grattar återigen vinnaren av Veckans Blogg, Cattis.
Kika in till henne vet ja!


En veckas uppehåll blir det nu med Veckans Blogg, men det är fritt fram att redan nu vara med och tävla igen.
Nytt inlägg om detta kommer såsmåningom, men det är samma regler som sist. Bild o länk gäller för att ni ska vara med. (inlägg med bild kommer)

Solen vrålstrålar... ska snart ner o köpa cigg, annars finns inte mkt på schemat idag...
Ha det!

1 kommentar:

  1. Du... är din skyddade blogg skyddad helt, eller öppnar du den om man frågar?
    Jag menar. Jag förstår om du inte vill släppa in allt och alla. Men... jag kan inte låta bli att bli nyfiken på mer.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!