30 april 2010

Tack för idag, slut för idag.

Firat Valborg i Goda vänners lag. God grillning och folksamling vid maj-brasan.
Är inpyrd med den sedvanliga rökdoften från elden. Självklart regnade det ikväll, men med skratt och finfin stämning gjorde det inget.

Lagom tills jag kommit hem och kaffet blivit klart, började ett enormt fyrverkeri. Det verkade ärligt som man samlat alla de stora raketerna som blivit över sen nyår, och smällde dom kl 22:15.
Vi har onekligen den mest perfekta utsikten när det gäller fyrverkerier. Så jag och älsklingen stod i terassdörrens öppning och sa oooohhh... aaahhhh...ååååhhh...titta!!!

Nu har jag ont.
Jag längtar tills ett besked om tid för tatuering.
Jag är trött.
Jag stinker eld.

Godnatt på er alla. Hoppas ni haft det bra ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!