12 april 2010

Spotify Premium Gratis?

Ja, det finns möjlighet att få det! Jag såg det inne på Saras blogg, och tyckte det var riktigt bra ju!
Det kostar i vanliga fall 99kr/månaden. Men om jag lyckas värva 6 st så är det gratis!!!

Så snälla. hjälp mig med detta!


***********

Gör så här:

*Klicka på länken: http://www.gratispremium.com/?ref=111878

*Logga in genom att bara skriva din mailadress och ett lösen. ENKELT! Då får du ett Nytt konto/är registrerad.

*När du loggat in, se till att GENOMFÖRA EN GRATISKAMPANJ! Detta är det viktigaste! Det är detta som gör att du kan räknas som en jag värvat. (Dessutom har du chans att vinna tusenlappar i olika butiker samtidigt)

*Gratis-kampanjen är en massa frågor man bara ska svara på. (Ganska många men mest reklam-frågor) När du e klar, är det färdigt!

VILL DU SJÄLV HA GRATIS SPOTIFY PREMIUM KAN DU SPRIDA DETTA LÄTT PÅ FACEBOOK ELLER BLOGGAR!

Tack och varma kramar till er alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!