4 april 2010

Outch :(

Klippte älsklingens hår... det tar minsann sin lilla tid då det är extrem-tjockt. Men det blev bra. Kort, men bra.
När jag är fokuserad, i samband med att vara nnoga, som tex vid hårklipping... då svettas jag. Detta är det jag lägger märke till.
Det jag lägger märke till nån timme efter, är att jag får idiot-ont.
Ansträngningen att klippa hår tre kvart, svettand och den idiotiska klippar-ställningen... nä det5 e inte nåt som passar mig. Eller snarare:
Det passar inte min fibromyalgi.

Nu är det skallabank, nacksmärtor, axel och ryggsmärtor.
Dessutom ont i handlederna och fingrarna av saxen o kammen.

Detta är nåt jag alltid lyckas förtränga tills nästa gång jag ska klippa honom.
Visst, jag har lärt mig att jag absolut inte kan använda maskin.. vibrationerna av den triggar nervsmärta som attan. Och det är än värre än hur det är nu.

Jaja, älsklingen e fin o nyklippt, och det tar nog ett par månader tills nästa gång.
Dock lutar dety åt ett akutbesök hos dr Pain efter helgen. Måste avbryta den ökade smärtan innan den blir ohanterbar.

1 kommentar:

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!