6 april 2010

Morrn morrn!

Ja, jag lyckades iallafall sussa längre idag! Typ...halv 10-10, nåt sånt.
Pratat in på tfn-svararen på smärtkliniken. Hoppas dr Pain ringer under dagen. Ska dit imorrn i vilket fall som helst för min B-spruta. Men det är ju sjuksyrran som gör det. Vore bra om jag fick tid till dr Pain samma dag så man slipper åka hur mkt som helst. Borde kommit upp i frikort på sjukresorna nu, så det e skönt att man kan åka dit utan att det strular till ekonomin än mer.

Vaknade utan huvudvärk. Skönt!
Men jag ropade inte hej förrän jag är över ån... och det gjorde jag rätt i. Skallabanken kommer smygande tillbax, och med den pajar rygg, nacke och axlar oxå.
Men det var iallafall skönt med en paus i smärtan nån knapp timme innan dess.

Haha, missen har nu fått fnatt igen. Solen skiner och hon fattar ju att det är vår.
Snön som kom igår är puts väck. Trots att det kom 7-8 cm här.

Jaha... vad ska man göra nu då?
Älskingen sussar gott. Mannagrynsgröten e klar att ätas...

Tjingeling på er!

1 kommentar:

  1. För mig tog det låååång tid. Det tog ca ett år innan jag fick ut ågra pengar. Men då överklagade jag oxå en gång. Så räkna med minst 6 månader. Jag håller tummarna för dig :-)

    Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!