5 april 2010

...

...smärtan är förlamande. Skallen är totalsprängd och smärtan i nacke, axlar, armar och övre rygg är vansinnig.

Fan, jag måste bryta detta... sist det va såhär illa fick det bli en tripp till sös-akuten. Med misstanke om hjärnhinneinflammation.
Dock var det ju inte det, utan det var "bara" att jag fastnat i spänningen. Tog en veckas hårt medicinerande enligt schema för att bryta det då.
Kan ju dock inte gå efter samma schema nu, eftersom det innehöll massa benzo. (Benzo är ju även muskelavslappnande och används vid tex epilepsianfall)

Trots smärtan kan jag ju iallafall lugna mig med att det med största sannolikhet inte är hjärnhinneinflammation, eftersom det enkla tricket att nå bröstkorgen med hakan funkar.
Men ljus och ljud 0 skit för mig.
Svårt att vara upprätt sittande eller stående, trippar på tå när jag måste röra mig eftersom varje steg får mig att bli knäpp av dunkandet i skallen.
Ligga är sisådär... allt jag vilar huvudet på känns som betong-hamrande...

Nu blir det inte mer nbloggande idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!