30 april 2010

Fnys...

Ingen vettig sömn inatt kan jag ju erkänna... Smärta som inte gav mig en minsta stund av ro.
Men ja, jag får verkligen skylla mig själv.
Skurade lite utemöbler igår eftersom vi grillade. Dessutom sydde jag en del. Både på maskin och för hand. Älsklingen har suktat efter en tub-formad kudde, så jag fixade det. Dessutom sydde jag två örngott som passar till den.

Fullkomligt hatar att jag inte kan göra enkla saker utan att få sota för det sen. Hur meningsfullt känns livet då? När man inte ens kan göra minimala sysslor utan att straffas för det gånger tusen sen...
Suck.

Jaja. Som ni ser så satt jag o pysslade lite med en ny header igårkväll. Upptäckte en massa roliga saker i PhotoShop som jag inte testat innan. Blev rätt ok. Vad tycker ni?

Ska fixa kaffe och sen väcka älsklingen. Han har extremt klädbehov, och Dressman säljer ut en massa tröjor, skjortor och byxor för 50-75kr. Se om man hittar nåt.
Blir att dra fram symaskinen idag med isåfall. Inget jag har emot. Jag tycker det är kul att sy.
Älsklingen är inte så lång, och även om man köper kortaste byxorna (brukar va 30 tum) så får jag sy upp dom 2-5cm.

Jaja... see ya later!

1 kommentar:

  1. Jättefin header!
    jag drömde om dig inatt förresten, jätteläskigt..!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!