11 mars 2010

Till alla Er med SMÄRTA!

Ja, jag har lite problem med att hantera en vanlig mus på datorn, då jag får ont av det (såklart).
Jag använder min tutch-pad på bärbara datorn och det brukar gå bra. Men ibland funkar inte det heller. Då har jag mitt älskade RITBORD!
Köpte det av anledningen att jag tecknar o målar mkt på datorn, men att avnända den som mus var ju ett stort plus!

Så, alla ni som har problem med smärta i händer och armar, början till mus-arm osv... SKAFFA EN SÅN HÄR! Det är ett av mina allra bästa köp!

(Priserna är hämtade från Dustin.se)









479kr 14 x 9 cm arbetsyta BAMBOO






316 kr 14 x 10 cm arbetsyta TRUST











516 kr 20 x 15 cm arbetsyta TRUST

Denna var den första jag köpte, men kabeln gick sönder och gick inte att laga.



















495kr 19 x 19 cm arbetsyta WACOM BAMBOO










Denna har jag nu. Arbetsyta ca 10 x 15 cm. Kostade ca 1000kr men då köpte jag den i butik, inte på nätet. WACOM BAMBOO
Kvaliten är kanon! Jag rekomenderar detta märket framför TRUST







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!