11 mars 2010

Nr 139

Ja, det är nu nr 139:e blogginlägget jag skriver på just denna bloggen. Men sen har jag ju ett gäng underbloggar, mina 2 gamla bloggar o två ännu äldre som jag inte använt på åratal...


Dessutom, så innan jag skaffade mig dator, och kunde skriva på bloggar, så skrev jag först vanligt worddokument, och innan dess dagböcker. Jag har sparat ALLT!
Jag har 1½ flyttlåda full med handskrivna dagböcker...
En gång i tiden ska jag föra över dom på datorn, en gång i tiden ska jag samla allt...
Men... det är ett j-a jobb!
Jag började skriva lite när jag va typ 7, sen hade jag väl nårra års uppehåll men sen högstadietiden har jag skrivit konstant.

När man tänker så... ja då kan iallafall inte jag låta bli att förundras över vad man egentligen åstadkommit!

Gamla dagböcker är guld värt för mig. Jag har ju knappt några minnen ända upp i gymnasietiden, och även efter det är det massa luckor.

Ja, tacka vet jag att jag har skrivandets förmåga och kan åter minnas det jag inte kan plocka fram självmant i skallen!

1 kommentar:

  1. Härligt att få skriva av sig.. Ja du, handen på musen, nja.. inte så mycket egentligen, men mer av det har varit nu med sjukskrivningen efter bukplastiken. Kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!