30 mars 2010

Puh...

Hemma från samtalet på psyk. Stödkontakt bara. Ingen terapi.
Det är alltid jobbigt första samtalet... man ska förklara hela livet på mindre än en timme.
När jag gick därifrån var skallen extrem-speedad och samtidigt slutkörd.
Nu vill jag mest bara sova.

Är smått irriterad. Privata saker, jag tar inte upp det på bloggen.
Men sådär irriterad så man bara blir lessen på det.
Irritationen växer och brer ut sig över andra saker.
Läser bla en blogg, och jag fattar inte varför jag fortsätter läsa den. Den gör mig bara än mer förbannad.
(Ja vissa vet vilken det är. Här är det dock fritt att kommentera, vilket det inte bär på den bloggen. Jag publicerar alla kommentarer såvida inte ni själva specifikt ber om att inte publicera den)

Skallabank.
Tandvärk.
Nack o rygg-värk.
Ont i nerverna jag fick sprutor i igår.

Life is LOVELY!!! .... eller hur, va...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!