14 mars 2010

Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Skrattade gott till en film (?)

Vad gjorde du kl 08 imorse: Höll på att vakna...

Vad gjorde du för 15 min sedan: Spelade Worddrop på Facebook

Det sista du sa högt: Mmmmm...

Det senaste någon sa till dig: (secret ;P)

Vad har du druckit idag: Latte, Päronsaft

Vad var det senaste du åt: En bit choklad

Vad var det senaste du köpte: Cigg

Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljust trä

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt ute, men uppehåll

Godaste glassmaken: Pecannöt/kola

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men det kan gå snabbt ändå

Sover du tungt: Nix!!!!!!

Drömmer du mardrömmar: Jajamensan :(

Trivs du med ditt jobb: Har ju inget...

Favoritklädsel: Leggings + långtröja

Favoritlåt just nu: Tvivel med Winnerbäck (live)

Vad ser du om du tittar till höger: Köksredskap

Vad gör dig glad just nu: Min älskling

Vad ska du göra härnäst: Slå på TV:n och surfa vidare på datorn...

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött... "suckig"

Favoritgodis: Hallon/lakris-godis

Kläder just nu: Svarta mjukisbyxor + svart långskjorta

Sommarplaner: Hoppas på 2 veckor i Spanien...

Hur många kuddar sover du med: 3st 1 under huvudet, en mot magen och en som jag alltid slänger bort...

Spelar du något instrument: Nja, hanterar en del (fiol, gitarr, trumpet, kornett) men sjunger mest

Morgon eller nattmänniska: Morron för tillfället då jag har svårt att sova..

Vad är viktigast för dig: Att jag nåndag kommer trivas med mig själv, och därmed inte vara till last för andra

Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Bara när jag e riktigt förkyld, men jag brukar vakna av det själv halvväägs genom första snarken ;)

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: MYROR!!!!!!

Längtar du mest efter just nu: Sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!