8 mars 2010

FUUUUUUCK!!!!!!!

Helvetes jävla skitfanskap!
Kommit hem från läkarbesöket.
Jag kommer ALDRIG MER LITA PÅ PSSYKIATRIN!!!

Vill lägga mig ner och dö dö döööööööö.
Vad hände då??
"Nääää, jag lovade inte att du skulle få medicin idag... jag sa att jag skulle snacka med andra läkare och rekomendera det"

BULLSHIT!

Ja, så nu ska det diskuteras hit o dit med läkare och psykolog o andra läkare och bla bla blaaaaa!
Det ska babblas med läkaren o psykkologen som bestämt VÄGRADE ge mig hjälp, och som sen blev en av de orsaker som fick mig att hamna på psyk.
Läkaren jag träffade idag ska/har redan börjat, lägga fram sin bestämda åsikt om att jag ändå ska ha adhd-medicin. Hon sa att hon redan skrivit skarpt om detta i journalanteckningar och prata hit o dit och ska trycka på i massor.

Men tanken på att hon ska övertyga de personer som gav mig idiotbeskedet, samt en läkare jag aldrig träffat...
Det ger mig sån vansinnig övertygelse om att Jag kommer inte få nåt, jag kommer fortsätta detta skit-liv... OCH JAG VILL OCH ORKAR INTE DET MER!

Varför hoppas när det aldrig ger nåt? Varför leker folk med ens liv?

Skulle man kunna gråta sig till döds... ja då hade jag varit död för länge sen.

10 JÄVLA år är det nu. JAG VILL INTE MER!

Dessutom har jag så vansinnigt ont, jag är trött av sömnbrist och jag vet inte hur jag ska klara en timme, en dag, en vecka, två veckor, till....

Kollar in till er när jag orkar. Kommer knappast kommentera men kommentera gärna till mig... behövs antagligen...

Dags för en cigg och stortjuta.

HATA HATA HATA HATA HATAAAAAAA!

HATA HUR PSYK LEKER MED LIV, MED MÄNNISKOR. HUR FAN KAN MAN PSYKISKT MISSHANDLA EN SJUK MÄNNISKA I 10 ÅR??????

3 kommentarer:

  1. Men vilka människor. Dom borde inte få jobba där. Många kramar till dig.

    SvaraRadera
  2. Blir så ledsen när jag läser sådant här.. Det är lätt att bli rädd rör att bli sjuk bara för att det inte verkar finnas någon vettig hjälp att få. :(
    Tror på dig ska du veta!

    SvaraRadera
  3. ÅHHH.... Vad TRÖTT man blir!!!!
    NÄR ska dom sluta....???

    MÅNGA KRAMAR <3

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!