23 februari 2010

P3

Sitter i köket. Radion e på och ciggen ryker.
På P3 har de nyss pratat om nån Ultra-löpare... Fatta... han springer 5-7 MIL om dagen! I somras sprang han Göteborg-Stockholm :S
Han sliter ut 10-15 par löparskor per säsong! Han hade världsrekord i att springa flest mil på löpband under 48 timmar... tror det va 24 MIL!
Ojoj... ja, vissa har väl det intresset och kropp...

Jaja. Snön e ju kaos såklart... när jag skulle ringa sjukresa idag säger de att man får räkna med förseningar... Beställde 25 minuter tidigare än vanligt... Måste verkligen till Dr Pain ju.

Igår ringde läkaren och skrev ut mig. Fattar inte vad som pågår i hennes skalle...
Jag sa att Jo, det funkar... dock sover jag inte...
Hon frågade hur länge det varit så, och undrade om det fanns nån medicin som hjälpte... hon raddade upp en massa, och jag har testat alla...
Till slut sa hon: Men ska du inte komma tillbaka till avdelningen så du får sova iallafall? Du kan få Heminevrin här.
HALLÅÅÅÅÅÅÅ! Har ingenting gått in i hennes skalle om hur jag mår av att vistas där???
-Vi har MASSOR med plats här, du får såååå gärna komma!
VAD ÄR DET SOM FATTAS I DIN SKALLE???? Lixom... vad är det som inte går in???

Sen fick hon mig att gå med på att jag skulle ringa psyk idag och få en akut tid för att diskutera sömnmediciner... Jag visste att det inte skulle gå, så jag fick henne att gå med på att jag kan ta det med min smärtläkare idag...

Jaja, jag är iallafall utskriven nu.

1 kommentar:

  1. Hm.. Konstig människa. Läkare borde ju vara smarta kan man tycka.. Gå dit och sov och smit hem på dagen ;)

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!