27 februari 2010

Inte alls bra...

Senaste 3 dagarna har jag fått vidrigt ont i övre magmuns-området när jag ätit... Det är precis där jag opererades och har 20 häftklammer i matstrupens nedre del. Det gör ont flera timmar efter jag ätit... inte alls bra.

Inatt utvecklades det tyvärr ännu mer... Jag kunde inte ligga riktigt för maginnehållet rann upp i matstrupen hela tiden, och jag fick en extrem halsbränna oxå.

Detta har inte hänt sen operationen... jag börjar nu misstänka att klammerna lossnat och därför är de gamla besvären tillbaka...med råge.


Jag ska på 6-månaderskontroll i början av mars... gastroskopi under narkos. Kunde inte kommit mer lägligt... Detta är INTE bra och jag anar att det i värsta fall kan bli snack om ny operation...

Känns ganska övertygande om att detta sker just nu eftersom jag fått magkatarr-besvär av all ångest nu oxå....

2 kommentarer:

  1. Men... Det där var ju det absolut sista som någonsin fick hända. Jag hoppas verkligen att det är en engångsföreteelse och att det verkligen "bara" är några klamrar som lossnat (att det är fixbart alltså). Massa kramar.

    SvaraRadera
  2. Usch det låter inge vidare. Jag hoppas som Aleks att det "bara" är klamrarna som börjat lossna och att det går att fixa.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!