24 februari 2010

Hej. Idag...

Idag ja... Idag har jag NÅT SÅ FRUKTANSVÄRT ONT!
Sprutorna igår triggade verkligen igång smärtan som fanken... Det brukar göra lite ont på kvällen eller dagen efter, men det brukar inte göra SÅHÄR ont. Tror det är ett bevis på att jag verkligen verkligen var i stort behov av sprutorna...
För uppenbarligen är smärtnervsignalerna på riktigt dåligt humör.

Ingen bra sömn inatt pga av detta. Sovit kanske 4 timmar sammanlagt. Jaja, det är iallafall bättre än 2...

Idag vore en underbar dag om jag i ett magiskt vingslag bara kunde få lite morfin fallande från himmeln... Tänk vad bra om man kunde trolla!

1 kommentar:

  1. Jätte glad för kommentarer hur den än må vara vet du. Känner mig oxå gnällig. Inte för att gnället hjälper men ändå... de är ändå så skönt att göra just de vissa dagar. jag tror min massage igår och frigav massa skit för jag brukar bli lite dålig... å jag hoppas vis min gud att illamåendet ger sig. kan inte koncentrera mig alls. Försökte pyssla de går inte.. försöker tänka på min inlämningsuppgift om det svåra samtalet... de går inte.. jag ska försöka ta på mig och ändå tvinga miga t gå ut lite.... de brukar ju ändå vara bra.

    Har ju inte följt din blogg så länge så jag vet ju inte så mycket om dig så.... men står ju att du haft med psykiatrin att göra ett tag... jag med... panikångest. Du??? Jag mår oxå bättre numera...s er ju att vi delar samma intresse för just psyk och att du är undersköterska som jag.... kul att träffa på lite likasinnade... även om det inte är att föredra att ha psykiatrin gemensamt. Ler...

    Nej jag ska gå ut...

    Ha de gott. Kramar på dig med gumman.

    //Tess

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!