16 februari 2010

Hade ni vågat?


Bilden är på vårt vardagsrumsfönster. Vi bor på 9:e våningen... Utanför fönstret är det en smal liten "gång" på ca ½ meter, sen en liten ypphöjning på ytterligare ½ meter.
Efter det är det stup rakt ner!
Likväl står gubbarna och hackar is och istappar. Visst de har ju sele och sånt... men å andra sidan är det väldigt halt...
Hade ni vågat?
Jobba så timme efter timme, dag efter dag i veckor?
Jag vet inte om jag hade... Några timmar kanske, men sen hade jag fått nog med adrenalin.

3 kommentarer:

  1. Usch nej, det hade jag aldrig vågat!

    Kram på dig, med önskan om allt gott.

    SvaraRadera
  2. Nä det skulle jag inte vilja göra. Det är för högt och läskigt.

    SvaraRadera
  3. kanske i början hade man vågat men sen hade kjag blivit rätt tror jag.. :P

    Hur har din dag varit trot ishackning?! Kramar om

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!