21 februari 2010

...

Eftersom jag inte sover på nätterna (eller dagarna) känns läget såklart inte så mkt bättre. Förutom den vidriga ångesten, är jag 1000 gånger så mer rastlös, irriterad, osv. Senaste dagarna har jag bläddrat igenom alla bloggar om och om och om igen... Jag har Bloglovin, men jag bläddrar ändå igenom alla i favoriterna... det kan ju hunnit komma nån ändå...
Mycket mer än just det och nagelfixandet har jag inte gjort.
Igår sket jag i disk o allt. Idag har jag iallafall slängt i både en maskin tvätt och disk.

Imorrn blir det att ringa lite telefonsamtal som står på schemat. Inget mer.

Life is lovely :S

Funderar på om jag ska virka en sjal. Jag får vansinnes ont i fingrarna, men det skiter jag nog i. Känns som jag inte orkar bry mig. Dessutom ska jag snart till dr Pain igen...

Tjo på er...

1 kommentar:

  1. Jag har ju också Bloglovin och jag är som du. Det kan ju ha kommit något inlägg medan man var online. Hihi

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!