7 februari 2010

Award igen :D

Snälla S gav mig ännu en award :)

*me happy*

Jag har ju fått denna awarden två ggr innan (av Lianna och Hontass) men jag lovar att jag blir lika glad ändå! TACK!

Här och här finns inläggen om mina awarder...

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj bloggar som du vill ge den till
*länka till dem*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Jag har ju redan berättat 7 saker om mig samt gett den vidare... Såhär skrev jag innan:

7 sanningar om Mezza:
1. Jag tog bort mitt mellannamn Barbro för några år sen o skaffade mig ett annat
2 Jag är rädd för maneter, myror (många), och tandläkaren
3 Jag kan inte känna av om det finns spöken/andar i min närhet
4 Jag hanterar fiol, trumpet/kornett, blockflöjt, tvärflöjt, gitarr och sång. Även lite piano
5 Jag har vad de kallar "totalt gehör"
6 Jag är världs-sämst i att ta hand om blommor
7 Jag har köpt skor i stl 34 i vuxen ålder

2 kommentarer:

  1. Ja usch! Maneter är så äckliga..

    SvaraRadera
  2. Jag fick en av Lianna men jag orkade inte föra den vidare eftersom jag inte känner så många att föra den vidare och jag var på ett uselt humör då. Neråt med andra ord.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!