29 januari 2010

Så mycket!

Eftersom jag stora delar av dagarna sitter o läser bloggar, så får jag hur mycket ideer i skallen som helst. Jag vill skriva om allt allt allt!

Tyvärr far ideerna ut nästan lika snabbt som jag får dom.
Men nu sitter jag o bläddrar igenom blogg efter blogg för att återigen bli påmind om vad jag ville skriva.
Här är listan än så länge:

  • Mina egna gamla inlägg som betytt mkt för mig ska jag publicera igen
  • Skriva lite inlägg från mina handskrivna dagböcker
  • Minnen från Sri Lanka (bodde där ett år knappt som 14-15-åring)
  • Roliga klipp (youtube och historier tex)
  • Blogg-vänskap
  • Blogg-kommentarer som betyder mycket
  • Övergrepp
  • Psyks misstag
  • Min familj (i skyddade bloggen)
  • Ätstörningen
  • Framtvingad förträngning av jobbiga saker
  • Min konst (?)
  • Vårdens bemötande av Fibron
  • Att inte kunna bli arg
  • Perfekt personlighet
  • Varför jag älskar biografier (bokbloggen)
  • Skuldkänslorna till mina nära o kära
  • Jag älskar doften på sjukhus!
  • Konståkning
  • Göra sig illa inne på psyk? NejTack
  • Insomnia
  • ADHD?
  • Avgiftningen

Ja, det var en del iallafall.

Det kommer inlägg om detta...såsmåningom. Vet inte när.

Men är det nåt NI typ ser DIREKT att ni vill jag ska skriva om???

1 kommentar:

  1. Det där om att skriva om allt allt allt får jag hela tiden. Jag får nästan hindra mig i perioder för annars kan det bli flera sidor på bara några minuter haha :D känns som att nätfolken kanske inte ''orkar'' skrolla ner för att se dom andra oxo :P

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!