29 januari 2010

Hjälp mig?

Jag saknar tre saker här på bloggen.
  1. Hur skaffar man sig en "räknare" till hur många som besöker bloggen? Hittar ingen Gadget för det. Jaghittar inte nån statistik-info om bloggen alls.
  2. Hur gör man för att lägga upp ett Youtube-klipp? Jag får det inte att funka :(
  3. Kan man föra över mina gamla bloggar hit även om det inte är Blogger-bloggar? Det skulle va kanon att ha båda mina gamla bloggar här...

Om nån av er läsare har blogspot (blogger) så blir jag SÅÅÅÅÅ glad om ni kan hjälpa mig!

Annars måste jag väl säga att jag verkligen gillar denna bloggen ;)

5 kommentarer:

  1. 1. Gå till easycounter.se så har du där med statistik och allt roligt. En sån som jag har på blogg.se

    2.Du väljer fliken HTML (inte skriv) och där klistrar du inte koden till youtube länken.

    3. Nej du kan inte föra över dina gamla bloggar som inte är blogger.com.

    SvaraRadera
  2. Nu får du hjälpa mig med en sak. Hur fick du dit raden "Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad! Tack!!!" ovanför kommantarsrutan?

    Jag har försökt att leta fram det på min blogg men inte hittat.

    SvaraRadera
  3. Dessutom kan du ändra på min länk till min blogger.com blogg.

    SvaraRadera
  4. Du väljer redigera HTML och sen lägger du markören där du vill ha den bland texten du skrivit (kommer ju att synas under den fliken med) Men du måste vara på Nytt inlägg där du skriver alltså och sen finns det två flickar en med Redigera HTML och den andra Skriv strax ovanför där du skriver till höger.

    SvaraRadera
  5. svar på fråga 1. http://www.easycounter.com/se/

    på fråga två om du får sva på detta informera mig oxo ^^ jag lyckas inte heller med detta "/

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!