30 januari 2010

Att göra

Ja det blir att snart dra till centrum för mig. Apoteket ska besökas, skolväska inhandlas (den jag har nu har gått sönder av alla tunga saker jag måste släpa med mig...) och sen lite allmänt kollande bara. Ska passa på o köpa busskort till älsklingen oxå.

Solen strålar och värmen i lägenhetens solsida har iallafall blivit lite bättre. Katten sussar, radion e på och Mezza sitter nyduschad med en cigg.

Härligt.

Blir mer pluggande idag härhemma. Dessutom MÅSTE jag skriva klart min anmälan till LÖF i helgen. Om mina år på ett av psykställena där jag blev kraftigt felbehandlad i sättet de valde att använda läkemedel mot mig.

Nähäpp... dags att kila...

See ya!

2 kommentarer:

  1. Hej.

    Du får gärna låna mina bokrecentioner. Kolla under BÖCKER i min kategori rad jag har många böcker där. Låna på. Helt okej.
    Mer böcker kommer hela tiden då jag försöker lägga ut de böcker ja läser så prenumerera gärna på min blogg så missar du inga böcker.
    //Tess

    SvaraRadera
  2. Bra flytt. Bra du. Få ord kvar i huvudet, har varit tyst i en vecka. Många kramar

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!