13 november 2012

Kl. 17:10 idag...

...Ja, för ett par veckor sen tog jag mig i kragen och beställde tid... Tid för utredning av min extrema tandvårdsrädsla.
Så idag blir det alltså av.
Jag och älsklingen åker till ett sjukhus där det finns Medicinsk Tandvård.
Enligt receptionisten kommer en undersökning göras samt ev. röntgen (inte säkert röntgen behövs, eftersom det gjordes sist..)

Ja jag är rädd även för detta (jag är rädd för att bara sätta mig i den jävla stolen grrr) och jag har ingen aning om hur det kommer gå :'(
För säkerhets skull har jag tänkt att inte äta nåt på 4 timmar innan. Ifall (!) jag behöver sedering.

Ska även ta med mig 2 psykiaterutlåtanden /intyg. Ett ang. min tandvårdsrädsla och ett ang. att jag äter ett par läkemedel som kan göra att jag behöver tätare kontroller än andra.

*dunkande hjärta gånger miljarder redan nu*

Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag hejar på dig. Och känner sååå för dig.
    Lycka till nu!
    Kram.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!