14 oktober 2012

Dagarna som går..

Mina dagar...vad sker egentligen?
Ja, jag e mycket hemma. Men en gång i veckan går jag till arbetsterapeuten på vårdcentralen. Får bada händerna i Parafin-bad. Ljuvligt skönt faktiskt.
Det har varit lite extra med läkar-grejer oxå. Och kommer bli mer... Min dr Pain går i pension, så jag har bara en tid till hos honom. Sen måste jag hitta nån annan som kan sätta nervblockader, eftersom jag inte kommer få nån ny på smärtkliniken som gör det...
Däremot ska jag träffa en ortoped på samma smärtklinik om ett par veckor. Kolla o prova ut s.k fotkuddar.
Mina fötter bränner ännu i fotsulorna och arbetsterapeuten trodde det kanske kunde va till hjälp.

Hemma e det katt-mys och stickning som gäller. Fast stickningen blir lugn, händerna knasar en del än.
Det går finfint med MissenMia och Gato nu. De busar o jagar varandra och sover gärna i varandras närhet :)
Gato har börjat avta i sin snabba viktökning. Dvs han är inte längre i svält :)
Idag vägde han 1480gram, dvs 610 grams ökning på 16 dagar, det mesta under de första 10 dagarna.

Ja...det va en liten liten update från mig :)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!