6 juni 2012

Svar på kommentar

Ninja skriver:
hahaha ufo:n =D vilket bäst uttryck, ska genast sno det och använda det till allt här hemma. kommer till och med att kalla disken i diskhon för det. underbart =D=D=D

ledsen att kroppen stejkar för dig. har du testat att gå till en kinesisk läkare? låter kanske lite flummigt men vet att en som förr hade praktik här i min stad har hjälp flera som jag känner med krämpor som läkarvården stod gapandes inför.

ge Amour en stor grattiskram från mig på tisdag!

och du, alltid lika förstummande och hänförande att se vad du virkat. woho!!!!

puss och kram! (glodde igenom bilder från förr härom kvällen. asgarvade åt flera av dem hähä, har du dem alla kvar?)


Svar:
Hehe, japp UFO:n e ett bra uttryck :)
Har inte gått till just kinesisk läkare men vet ett par som gjort det och det har hjälpt!
Gick på akupunktur under flera år (2 ggr/vecka) innan från en som utbildats många år i Kina, men det är väl det närmsta jag kommit...
Ska klura på saken! Man vill ju gärna hitta en som är seriös...

Ska definitivt krama min älskling från dig!

Virkning är roligt. Min kropp tål att virka det mesta...vilket jag är underbart glad över! I förrgår lärde jag mig ytterligare en handarbetskonst: Frivoliteter med nål. Kul kul! Googla på det! Det kan nog passa en pysslig Ninja ;)
Tack :)

Jag har måååånga bilder kvar! Har ett par dvd-skivor här hemma. Tror nog det börjar bli dags o glo igenom dom igen haha! Minnen minnen... underbara (iallafall en del) minnen!
<3 pöss kära Ninja!

1 kommentar:

  1. tror alla de är seriösa men vad vet jag. det enda jag nästan vet är att de pluggar i minst tio år om inte mer.
    skulle vilja gå till en jag med. reda ut lite småsaker men tar mig aldrig för :S

    ska jag banne mig allt göra =D börjar bli pepp på att virka, av dig och andra på rehabgruppen. det är så fantastiska saker ni gör. tror aldrig jag har virkat mer än enbart sådana där tjocka ihåliga snören, som görs genom en slags stor träcylinder med fyra spikar högt uppe + virknål.

    gör't! lätt värt hehe.

    kram

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!