30 juni 2012

Man behöver...

..gråta ibland.
Förra inlägget va med tårar. Det va flera månader sen jag grät innan dess och en kvarts tjutande håller säkert flera månader till.
Det är jovbigt...tungt..sorgset. Men släpper jag ut det med jämna mellanrum så klarar jag mig fint.
Jag försöker att va avslappnad till längtan..viljan..att bli gravid. Jag vill inte låsa mig..pressa mig. Så jag känner numera inte denna extrema ledsenhet lika ofta.
Saknaden finns. Tro inget annat. Längtan är enorm.
Men jag fokuserar på saker som får mig må bra och inte gräva ner mig.

Idag ska jag på kalas hos en kär vän.
Ska träffa en annan vän där med. Som jag inte träffat sen....typ 2008?
Kul.
Kalasvännen har fyllt år o det va länge sen vi sågs oxå...inte ända sen 2008, men säkert ett halvår. Saknar henne. Kommer bli kul.

Kattenknasan piper o jamar uppmärksamhet nu.. Snuttan.. Hon har blivit så grymt gosig o kelen sista tiden :-)
Vår o sommarkänslor antar jag :-)

Annars... Så fortsätter jag med både virkning o frivoliteter... Slänger upp mer bilder strax :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!