13 maj 2012

6 underbara år <3

Jag och älsklingen firar 6 fantastiska år tillsammans idag <3
I ugnen står rödvinsmarinerad vitlöksspäckad hel fläskkarré och potatisgratäng. Snart ska jag tjyva lite av skyn och fixa rödvinssåsen..
Jag sitter just nu på en solig balkong här hemma med virkning och ett litet glas rötjut och bara... Njuter!

Livet är fantastiskt <3

Hoppas ni alla har det lika underbart som jag..
(realistiskt så har nog vissa av er inte det..tyvärr. Men jag hoppas ändå för er skull ;-)  )

1 kommentar:

  1. vilket härligt inlägg att läsa från dig vännen! <3<3<3

    sex år jösses, känns som det var två år sedan du satt där och berättade att du hade träffat amour =D

    glädjs med er båda i er kärlek och lycka =D=D=D<3<3

    KRAMAR :*

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!