16 februari 2012

Mer virkade örhängen


6 kommentarer:

  1. Hahaha! Gud vilken härlig dröm :d
    Var jag smal?

    SvaraRadera
  2. Är de goda?
    Vilka smaker finns det?
    Varför tar du dem? :P
    Jag har aldrig vågat testa dem.

    SvaraRadera
  3. Jag har koll på vad du sysslar med, jag har din blogg fortfarande på bloglovin. Gillar att du virkar. Virkade en massa dukar för många år sedan, men nu blir det bara annat. :) Det är verkligen kul och avkopplande.

    Oj, ett dubbelöverkast, då har du att göra. Jag är med i virkgrupper inne på FB och det är kul för man får så mycket inspiration därinne. Online virkcafe och virka mera heter dem. Joina du med där vet jag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Den hade jag missat men jag såg det nu :D
    Har du inga som helst ätstörningstankar kvar?
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Gud så sött... å pilligt... å du är ju otrolig som hinner med... du kan inte göra nå annat ju skrattar.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!