13 december 2011

Status

Läges-status:
Pain de lux av ömtåligt slag.
Av slaget där sängen inte är ett alternativ eftersom trycket från ett minimalt veck i lakanen jag ligger på... känns som om man trycker hårt på ömmande blåmärken.
Kläder... hmm.. ja det blir tunna kläder, sittande ställning, inte lutande mot nåt.. alls typ.

Denna typen av smärtor e både besvärliga och påfrestande.

Hela jag känns som ett gigantiskt blåmärke. Nytt smärtbeskrivande ord kanske? Att ha en "blåmärkes-smärta-dag"?
Dessutom BIM-4 (Beräknad Icke Mens om 4 dagar asså. Uttryck för de som försöker bli gravida och inte vill ha mensen den där dagen den räknas komma) = "Svajig-början-på-ev-PMS-liknande-kinkighet".
...eller.. ja, förhoppningsvis... "svajig-början-på-gravid-kinkighet"... Fast det vet jag ju inte.
Antar att det även e "svajig-början-på-förberedelsen-av-ev-besvikelse-att-det-inte-blivit-nåt-denna-månaden-heller".

Virr o svammel...
Ja, jag e smärtpåverkad.  Och trött. 

Men kram på er iallafall <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!