9 november 2011

Psykologen idag

Missade (!!!) min psykologtid förra veckan så ska dit idag istället. Tror inte jag missat tid hos henne nångång... Men men.. Antar att sånt händer. Har lite att ta upp med henne. En del om tandläkarskräcken bla. Hua...

Mått illa flera dagar i sträck (nej. Inte gravid.. Tyvärr. Har kollat det). Hoppas verkligen det inte är nån kräksjuka på g. Brukar inte bli kräksjuk (vinterkräksjukan eller maginfluensa) vilket jag e glad över men nåt knas e det nu iallafall. Trött och sådär riktigt orkeslös som när man är sjuk. Men det är bara orkeslösheten och illamåendet (vagt men konstant) som visat sig.
Kram alla fina <3

2 kommentarer:

  1. Näringsdryck går inte på högkostnadsskyddet vad jag vet. Det verkar vara olika hur det fungerar med sånna här saker i olika län. Man får det ju som ett form av hjälpmedel eller vad jag ska säga. I Örebro län betalar man 120kr för olika kost som glutenfria produkter eller näringsdryck osv. Hur de va för oss i värmland vet jag inte. Jag fick tre förpackningr nu med fyra drycker i varje och betalade runt 140 kr. Om de va va dessa kostar eller om Värmland har annan avgift vet jag inte. Men det borde en dietist eller annan som förskriver sådant veta eller på apoteket.

    Ja jag tror detta kan vara vara för honom. Att han kan få lite extra näring. Det är som sagt inte alls för att ersätta mat utan som ett extra mål.

    Är de pga concerta du gått ner så mycket i vikt? Jag har ju tappat några kilon och de reagerade min sköterska på direkt. Jag har inte samma matlust men jag kan gå ner några kilo de spelar ingen roll alls. Men just att hon reagerade på några kilon. Hade jag gått ner mer än fem sex hade ja säkert fått dra ner i dos eller något.

    SvaraRadera
  2. Ja jag är ju inte alls hungrig på samma vis och inte alls sugen... är ja sugen är de dock på sötsaker å pga går ja väl inte vare sig upp eller ner så hemskt. Men man måste ju äta för att man måste men vissa dagar har jag svårt.

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!