30 oktober 2011

Vad jag pysslar med...

Har en sysselsättning.. Svägerskan min undrade om jag inte kunde göra muminfamiljen till henne eftersom hon e helt såld på dom. Så 4 mumin e gjorda samt lilla my. Önskemål på mårran dessutom som påbörjats (sista bilden) och nosen e klar. Väntar på att garnet till kroppen ska komma med posten så hela mårran blir klar. (har inget mönster på måran så hon blir egendesignad).
Kul med virkning. Har aldrig kunnat sticka bra men däremot virka. Verkar dessutom funka rätt ok trots att händerna e paj. Är väl rätt rörelse/tillräckligt snällt :-)
Så... Då vet ni vad jag pysslat med
:-)





Annars e jag småsjuk till o från hela tiden. Orkar en sak, blir sjuk igrn, blir bättre och orkar nåt litet... för att krasslas till på nytt...
Inte jättekul precis.
Kram alla fina

(Mumin-mönster + Lilla My-mönster finns på http://crochetamigurumi.blogg.se/ . Hatt, käpp, förkläde, väska, hår, fot-ring, Mårran = eget påhitt)

2 kommentarer:

  1. Men guuud virkar du dessa med... jag kan ju inte virka... va skulle dessa mumins kosta om du säljer? Lilla my vore något för mig. va stor är hon?

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!