7 augusti 2011

Snart iväg...

Ja snart bär det av in till stan. Regnar som tusan gör det men har inget emot det alls faktiskt. Ett paraflax o sen e det löst. Skönt när det inte e för varmt...
I stan möter jag upp mamma, pappa, minsta brorsan och syster. Syster fyller år på tisdag så vi firar henne idag på restaurang. Passar på när minsta brorsan e i Sverige (jobbar på Malta) så han med kan va med. Länge sen jag träffade honom. Blir kul.

Mindre kul e det med div. knassmärtor. Och på det en trevlig dos PMS.
Haha, nä men det ska väl gå fint ändå.
Köpte ett paket Postafen (illamåendetabletter) så i värsta fall vet jag att jag kan ta en av de starkare painkillerna jag har.

Va dock tvungen att panik-shoppa ett par byxor idag. Har inte allt för mkt av den varan... faktiskt bara 1 par jeans som jag kan ha utanför lägenheten... så nu blev det ett par slimmade svarta HM-byxor som passar till lite snyggare tillfällen men även vardags.

Jisses vad det vräker ner nu! Sitter på balkongen (inglasad) och myser hehe. Skönt... och dessutom lite små-åska som rensar upp.

Nähäpp... Dags att dra!
Ha det alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!