6 augusti 2011

Dagsläget

Hej hej...
Snabb update bara...
Senaste dagarna är fyllda av en enorm trötthet. Har svårt att somna i tid på kvällarna och störs av minsta ljud... införskaffat öronproppar istället för in-ear-handsfreen...lite bekvämare men ändå inte jättebra.
Somnar vanligen mellan 2 och 6... vilket gör att jag vaknar mellan 11 och 2 dagen efter :S

Ont nu med. Smärtan har börjat komma mer i fingrarna igen (lederna) och jag vet ännu inte vad det beror på (inte likt min fibro). Vanliga fibro-nervsmärtan e rätt rejäl i armarna/handlederna nu med. Inte tid till min dr pain på ett tag... dumma semester.

Tänker var o varannan dag att jag ska skriva klart sista delen om ätstörningen... men det blir lixom inte av.

Kollar in hos er o läser med jämna mellanrum men orkar inte alla hundratals bloggar.. men jag kollar en del iallafall.

Trots tröttheten o smärtorna mår jag rätt bra. Otaggad till att ta tag i saker bara... oinspirerad.
Om bara tröttheten kunde försvinna vore det bra mkt lättare.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!