26 mars 2011

Vila i Frid Anna

Det som inte får ske, har skett.
Jag har följt systrarnas bloggar i flera år, det känns hemskt att det slutade såhär...
Givetvis följer jag Camilla vidare, och även de 2 underbara människor i skåne som tog sig an först Anna men har en längtan efter även Camilla sen länge.

..Jag saknar ord...

***************************************

Camilla skriver i sin systers blogg:

"Anna har begått självmord 19 år gammal
Det är med djup sorg i hjärtat som jag skriver att min älskade storasyster inte längre finns vid liv.
Hon hängde sig själv. Hon bad mig att skriva dettta om det skulle ske. "

I sin egen blogg har Camilla lagt upp en bild samt en inbjudan till avsked:

"Att ta ett sista farväl

Alla är varmt välkomna att ta avsked utav Anna i Öjeby kyrka den 14 April kl 10.00."

4 kommentarer:

  1. Jag har också följt dem. Det är tragiskt.

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,

    det har gått ett tag nu sen vi pratade. Jag tittade in på din blogg här efter att jag läst om det tragiska som har hänt. Jag har också följt systrarnas bloggar i ett par år och det är så tragiskt att ångestmonstret har lyckats ta ännu ett liv...det finns inga ord som kan beskriva den smärta som finns i min kropp när jag läser om detta. Du vet ju, precis som jag, hur det känns att leva i mörkret...nu måste vi fortsätta kämpa och försöka se framåt..
    Hör av dig om du vill, jag vet inte om du läser min blogg fortfarande?

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Oj, jag har inte läst den bloggen så jag vet inte vem det var men ändå får man sig en liten tankeställare på nåt sätt. Gäller mig själv bland annat och hemska tankar som infinner sig ibland och ångest osv, men nej inte inte inte.... Kram!

    SvaraRadera

Skriv en kommentar! Jag blir så himla glad då! Tack!!!